Live wild ✌️ Die free

helg

Kategori: Allmänt

Gud vad tur jag har!
heh, egentligen skulle jag fara till stugan idag, mamma skulle tvinga mej för hon tycker att jag inte har varit hemma nå på hela veckan, vilket jag inte har ^^
men jag ville inte fara dit, vad ska jag göra där?
vara med jesper och titta in i väggen, det hade varit en annan sak om julia elr jossan elr någon annan hade varit där oxå, då hade jag kunnat fara, men jag som hade planerat saker idag oxå,
men jag hade iaf lite tur för mamma ringde vid 2 idag och sa att hon hade fått migrän så hon kunde inte hämta mej
(dom är redan i stugan)  och jag är ju grymt bra på att smöra för mamma så jag gnällde mej till att få stanna hemma, så nu ska jag och emma sova i lägenheten=)
väldigt nice! ;b
det var åratal sen hon sov hära, så det blir säkert kuligt!
så vad har jag gjort idag?
sovit, sovit, sovit,
sett tv =)
ÅH, jag såg Nils karlsson Pyssling idag!
han är ju så jävla söt, tyvärr så råkade jag somnaa när jag såg det, så jag hann inte se hela :/ ^^


har varit förjävligt slö idag, känns inte alls bra!
hade kunnat ta på mej spring skor och tvingat mej ut, men nejnej, iställe har jag suttit inne och sett tv och ätit godis, det är fan hemskt! inte alls kul.. jag måste skärpa till mej nu!
men jag är så slö, jaja, får ta och göradet någon annan gång då.. .. alltså aldrig, men seriöst så orkar jag inte det nu, det är fan sommarlov och jag tänker njuta av det!
det är inte långt kvar tills helvetet börjar igen, inte kul :/ usch, ska inte tänka på det nu!

hmm, ohh jag hittade en gammal låt som jag gillade väldigt mkt förut, tänkte att jag skulle kunna slänga ut den nu =)

simple plan- take my hand och jag som var så himmla kär i simple plan förut, men det bara slutade..
men jag tkr ju ändå dom är bra nu!
så mkt gammla minnen, jaja, där har ni den iaf.. Lyssna o njut (;

och nu ska jag ta o göra mig i ordning, laga mat och sminka mej känner mej så j*vla äcklig!
åhh vad jag vill shoppa, min syster julia kom hem idag, hon hade varit i luleå och hittat massa fina kläder, du tror man inte blir liteee sugen elr?! fyfan vad jag vill ha pengar!
jag har ju förfan inga kläder att ha på mig, hemska tider!
jag vill oxå fylla år på sommaren... menmen, jag får fortsätta drömma om pengar och att shoppa, lär inte få nå mer pengar av mamma på ganska länge såå..

Nu ska jag dra mig, puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här: