Live wild ✌️ Die free

kväll i stugan

Kategori: Allmänt

tjohej, ikväll har jag varit med lina.. vi hade absolut inget att göra så vi drog till min stuga ett tag, var jätte fint väder så vi for ut med båten och hade det trevligt =)
vi rodde till en ö där de fanns massa får, tänkte kliva av .. men då kom de typ ett får som ville hoppa i båten, fick panik och for därifrån, men fick nåra bilder ändå!
slänger upp nåra sen! =)

imorn blir att sova typ till halv 12, sen ska jag upp o ta det lugnt göra i ordning mej, sen ska jag och jossan till luleå, måste köpa present till min bror för han fyller 20 år på fredag!
sen ska jag bara hem snabbt o sen tbx till lule igen för att se rix fm festival osv:)
ska bli vääldigt kul!  det blir, jag emma lina och signe.. både stina o stina är ju borta så vi blir inte så många i år menmen =)
ska iaf gå och lägga mej tidigt ikväll hade jag tänkt mej.. det tar typ endå en timme för mig o somna nuförtiden..
så jag säger som lina alltid säger, man måste lägga sig tidigt så man blir trött!
man ska inte sitta uppe hela natten, dock har jag ju börjat somna typ vid 5 varje natt, och det är ju inte bra, men ska ändra på det, elr iaf försöka!

ajja, vi hörs!
kanske hinner skriva lite snabbt imorn,

pusss






Kommentarer


Kommentera inlägget här: