Live wild ✌️ Die free

onsdag

Kategori: Allmänt

hejsan.
har tyvärr inte hunnit skriva nå på några dagar, men jag har ju knäppt kort, så idag tänkte jag inte skriva så himmla mkt, slänger ut massa bilder istället! =)
söndags kväll:
     

fast tyvärr på måndagen på kvällen var vi i davids stuga men jag glömde min kamera hemma, så då kunde jag inte knäppa nå kort, men det var iaf kul dära, vi såg film och bara hade de trevligt! det var jag emma signe lina och david =)

i går på dagen kom våra barndomskompisar från kalix till stugan,var där heladagen till typ 8, ^^
alexander, lukas, rasmus, ronja och mia =)

                                

1. alex lukas jesper och julia 
2. bild från storfönstret 
3. jag o juli
4. meeee
5.alex och rasmus =)
6. Jossan, mia o mama!
7. hah, jeppe steker ;b 
8. enda bilden jag fick på lukas! 
9. hahah,otroligt nicee
10. mia o mama 
11. julia och jag cyklade till affären (y)
12.ronja o rasmus =)
13. nån bild bara. 
14.´yeahh, let's dancee  (jossan jeppe o julia) 

jaahapp, idag är det onsdag, Grattis oskar! 
sov hos emma i natt vaknade kl 12 och gick upp o gjorde en god frukost, sedan hämtade mamma mig så for vi en sväng till morfar, och nu är jag hemma.
undrar vad jag ska hitta på ikväll, jag tror jag ska vara med linaa, och säkert signe,vill hitta på något kul! 
vi får väl se vad det blir.
kanske skriver mer senare ikväll elr nåt.
pusss

        

Kommentarer


Kommentera inlägget här: