Live wild ✌️ Die free

repningsdag, yes!

Kategori: Allmänt

hejsan hoppsan!
tänkte skriva bara lite tråkigt om vad jag har gjort idag..

Idag har det varit finfint väder så emma ringde o väckte mej och sa att vi skulle dra på alder, så då vare bara att dra på sig kläderna och sticka, drog med mej lite frukt så jag skulle kunna överleva en hel dag=)
det var nice, efter ett tag kom lisaa, sigge och samuel oxå.. så då vart det ju lite roligare, solade/badade/volleyboll  for hem fyra typ!
åt tacos, fyy så gott, åt tills jag nästan spydde!
mums! sen cyklade jag till emma för att repa, var taggad som fan! =)
hah, vi repade först en o en halv timme bara vi sen kom david oxå så då repade han med oss, mkt trevligt!
sen drog vi till linaa och chillade och nu sitter jag här, önskar att jag skulle ha fått vara längre.
men icke sa nicke, sträng och överbeskyddande pappa! (y) toppen!
så då vare bara att gå hem, elr jag fick faktiskt skjuts av samuel och lisa, dom kom förbi ett tag =) så jag hade ju ganska tur!

imorgon om det blir fint väder, blir det väl alder igen!
annars ska jag ta det lugnt och kanske ska orka ut o springa, det är dax att börja nu.
sedan på kvällen blir det repning! roligt, sen ska vii ha en liten myskväll hos lina tror jag det blir!
ska kanske hyra någon film eller nått sånt, ska försöka gnälla på pappa så jag får sova hos lina, skulle vara grymt mkt skönare, slippa passa sån jävla tidig tid, all the time.
stör mej på att han aldrig kan förstå att alla får vara ute till 12 på natten! alla är lixom ute till 2, men nej det tror han inte på.
han vet ju inte ens vad jag gör. han tror typ att jag hänger på stan och shit, men nej jag är inte så dum, jag sitter hemma med mina närmaste kompisar och ser på en film och snackar, det är det vi gör!
fatta de någon gång.

jajja ska inte sitta och gnälla över det på min blogg precis, hah.

ska nog dra mig, finns inte så mkt att göra, ingen rolig att snacka med osv.
så jag tror jag ska kila i säng faktiskt, hare!

pusss

stänger världen utanför.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: