Live wild ✌️ Die free

spelningsdag

Kategori: Allmänt

tjaa, idag har vi haft spelning, äntligen.. så mkt som jag har längtat, det gick väl ganska bra!
alla andra var iaf jätte duktiga!  men ja vet inte, jag kunde ha gjort bättre för mej,hörde inte mej själv så mkt, men det kommer en morgondag =) så då kanske det förhoppningsvis går lite bättre iaf!
det var väl inte så mkt folk, men det var ändå trevligt!

efter spelningen kilade vi in till stan och gick på frasses och sen fick vi ingen skjuts hem så då fick vi gåå.. jobbigtjobbigt!
fick så otroligt ont i fötterna, och jag har så j*vla ont i magen så det var inte så kul, menmen nu är jag ju iaf hemma =)
ikväll blire att vara med massa folk, vet inte vilka..
kanske typ, jag emma lina stina signe, kanske rasmus och tim & nån mer kanske? =)
får se, men det blir säkert kul!
får inte somna så sent ska ju upp klockan 10 imorn, tungt.
slänger upp lite bilder från idag!


jahapp, så här såg jag iaf ut idag. får se vad jag tar på mig imorn ^^


jag ääänd bäjbis =) <3


påväg hemmåt!


söta människor! =) <3

jajja, nu ska jag bara ta det lugnt fram till middag!

pusss

Do you ever had a dream that you think is so real then when you woke up you didn't know what to belive?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: