Live wild ✌️ Die free

vilken film dag!

Kategori: Allmänt

yoo =)

shit vilken går dag!
klev upp klockan halv 12 kom till emma klockan 12 och började se harry potter, vi skulle se alla harry potter filmer! (y)

 

vi såg från 12 till 17 sen for jag hem och åt och sen såg vi från 19 till halv 1 .. Harry potter är verkligen bra!
om man har fantasi, vilket jag har lite för mkt av ibland =) hahah
aså jag måste säga dom sista veckorna har jag sett så jävla mkt film, det är typ de ända jag har gjort :s =) 
ohh, i förrgår såg vi ju oxå en as bra film! fyy vad vi grät.. 
Pearl Harbor, grymt bra film!

man vart fan kär i båda killarna! heh, så see den säger jag bara =)

idag är det fredag, ska vara med kompisar, hyraa en film och bara chilla.. tror jag ska sova hos linaa så det blir säkert kul!
Och nu är det bestämmt vi ska fara till linas stuga på onsdag!! jag emma och linaa! fett skönt att bara komma bort ett tag! det ska bli jätte kul o mysigt =)
hoppas att det blir kanon väder då! ;b förra året i hennes stuga var det piss väder, men det stoppade inte oss från attt ha kul, vi badade och hade oss ändå ^^ fick dock en rejäl förkylning efter det, menmen ;p hah
jajja, hare braa,
pppeace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: