Live wild ✌️ Die free

de blir ett snabbt o tråkigt blogg inlägg =)

Kategori: Allmänt

hejhej,
då var det måndag igen, nu har jag bara EN dag på mej att plugga tyska och biologi, herregud.
men iallafall, det var jävligt segt att komma upp idag, och jag sprang jävla skit coopers igen... det var jobbigt men inte lika jobbigt som förra gången iaf,, fick 12.22 .. men förra måndagen fick jag 12.02.. får väl duga.
sen hade jag matte prov oxå, jobbigt, men jag tror jag får g iaf!
skönt att bara få det bort gjort.  efter skolan gick jag hem, åt sen kilade jag upp till stan och mötte oskar ett litet tag =)
nu sitter jag här och ska börja plugga. jobbigt!
oh, ni kan få se en bild på min bikini överdel som jag har beställt.. tyckte den var ganska så snygg faktiskt :)



och sen kan jag passa på attslänga in en braa låt oxå =)


30 seconds to mars- from yesterday
så gammal låt, lyssnade på den här jätte mkt förra sommaren, hade helt glömt bort den..
hursomhelst, den är riktigt bra =)

jahapp, ne nu måste jag tillbaka till plugget.
pöss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: