Live wild ✌️ Die free

snarrt sommarlov!

Kategori: Allmänt

tjabba,
redan fredag, satan vad veckan har gått snabbt!
men den har varit helt okej faktiskt, elr inte plugget.. men jag har allafall fått G på allt, stolt! =)
men aså jag fattar fortfarande inte!  Jag JillHolmgren fick MVG på min bild grej, Stolt som faan! 
jaadu, vad mer kan jag sägaa, längtar till skolavslutningen som satan =) 
ska bli jätte kul att uppträdaa.. ska ju uppträda imorn oxå! =) ska bli nice!
 iallafall, idag har jag varit i luleå, skulle hitta min avslutnings klänning, men icke sa nicke, fan vad sur jag blir alltså!
jävla skit luleå, där hittar man fan inget nuför tiden, om jag typ går in i Åhlens i boden hittar jag typ mer än i hela jävla lule!
fan.. x)  men jag hittade till slut en jävla kjol jävel (ursäkta att jag svär så himmla mkt)
ja iaf, den får duga till avslutningen då.. men jag tror fan jag ska till lule på måndag oxå, sista chansen alltså..
kanske hittar nåå riktigt fint då =)
jag som ville hitta jeans idag... men nae, fan oxå!
jaja, orkar inte prata om det, blir så jävla sur! ;b
jaa och sen ikväll har jag varit med oskarrrrrrr =) myspys :) <3
och juste, snart faaaaar jag utomlands! wooho! 
fan jag vill bli brun! =)  får hoppas att det blir as bra väder! 
nee nu ska jag ta nå att ätaa, vart ett litet tråkigt inlägg idag, men men ... hade ingen rolig bild att lägga ut, såå.. 
men jag skriver väl imorn, peacee!

pösssssss 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: