Live wild ✌️ Die free

sommarlovet, here i come!

Kategori: Allmänt

yess, äntligen sommarlov!

igår var det fredag, vaknade klockan halv 6 och gjorde mej i ordning, var faktiskt inte så himmla nervös, litee men det är jag alltid! ..
jag emma stina lina tog 7 bussen in till stan, promenerade till hildurs, klockan halv 9 började allt.
det gick väl bra att uppträda, kunde ha gått lite bättre men men,
efter avslutningen gick vi bara till klassrummen och fick betygen, hade sänkt mej i ett ämne och höjt mej i ett =)
är väl ganska nöjd!

sen väntade jag på linaa, vi gick in till stan och bara snackade med folk och hade de trevligt,
tog 12 bussen hem skulle sköta min bror som hade blivit sjuk, och ingen annan kunde ta hand om han så då fick jag offra mej, typ direkt när jag kom hem somnade jag x)
Jag sov från halv 2 till 4, förjävligt skönt.. sen bytte jag kläder och packade sen for vi alla till lina!
vi lagade god mat och tältade!
hade det ríktigt myysigt! somnade vid 3 och vaknade 11 =)
kan kasta in nåra finfinaa bilder =)


Ni är bäst <3


pösss ;) <3


=) <3


normal people do normal things  ;b




japp, jag var bäst på de där =)


jaa, nu ska jag duscha och sen ska jag in till stan för att köpa present åt mamma som fyller år!
hare gött!

pössss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: