Live wild ✌️ Die free

torsdag!

Kategori: Allmänt

detta var då sista skoldagen!
sååå skönt ;b  började klockan 9 så vi fick en liten sovmorgon iaf =) 
fick cykla till skolan i regn, inte alls kul! vad skiiit blöt när jag kom fram till skolan (y) toppen, men men..
vi hade ialllafall en helt okej dag, gjorde nå frågesport och sen fick vi sluta, rolig klass man har!
såå hur ska min dag fortsätta se ut?
ska gå och fixa i ordning min lillebror han har avslutning ikväll, sen ska jag emma stina och lina kila dit och kolla!
kommer bli mysigt, nu känns det faktiskt verkligen som att de är sommar, glad jag är!
men iaf, efter vi har varit o kollat på avslutningen ska vi kila upp till stan och köpa mat tills imorn kväll!
mums!  =) och vad kul vi ska ha de! :)
sen äreeee sommmarlov!
 woho, inte alls länge tills jag faaaaar utomlands! =) yesyes ;b
det är 7 dagar kvar i dag! haha,
på lördag fyller mammsen år så då ska jag firaa henne =) chillllllllll ^^

igår var jag emma och stina o solaade solarium igen, vart fan lite brun=)
sen for vi alla hem o duscha sen for vi till emma och såg på gamla filmer som vi gjort osv.. vi såg på ett riktigt gammalt uppträdande från förra året nångång, och fyfan vad dåliga vi var!
jag har aldrig tänkt på hur mkt vi har utvecklats  de sista året! helt sjukt, känns inte som att de var jag som stod där och sjöng, kände inte ens igen min röst.. ^^ haha herregud!
jajja, tack gud att jag har utvecklats!

men jag skriver imorn!
pussssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: