Live wild ✌️ Die free

har inte hunnit skriva nå i veckan

Kategori: Allmänt

ojojoj, herregud vilken stressig vecka det har varit.. elr är kanske jag ska sägaa,
måndagen började ju som vanligt med skola, efter det var det privat musik i skolan sen hem till pappa städaa och sen snabbt till emma, fick tigga mej god mat dära, tackar!  och sen vart det bara hårdrep!
herregud vad vi repade, vart från halv 6 till halv 9..
sen vart det tisdag, var bara i skolan till halv 2 för jag och bandet skulle sedan hem hastigt och sen till boden arenan för att repa inför kvällen. efter repet orkade vi inte åka hem, så då skickade vi linas mamma till max och köpte mat till oss därifrån, det var inte så gott som jag trodde det skulle vara.. men åt ju ändå såklart (;
sen vare dax för uppträdande, har ju fått ihop 3 nya låtar som vi körde för första gången live.. hoppas att det inte lät allt för tokigt :)
onsdagen var ganska så vanlig, skola och plugg, och sen på kvällen lite annat som jag får berätta mer om senare, =)
och nu Torsdag, skola till halv fyra, sista timmarna kändes riktigt sega! ..  släpade hem mej, och då startade plugget, kul (y)  hk prov imorn, och engelska skit.. fyfan.. jag som trodde att jag skulle få slippa plugg den här veckan, men icke sa nicke..
nemen, nu måste jag nog börja kolla på hk:n ifall jag ska kunna få g! ;s =)
pusss

yeah, you are the one

Kommentarer


Kommentera inlägget här: