Live wild ✌️ Die free

sista dagen på lovet.

Kategori: Allmänt

jahapp, då är det sista dagen/kvällen på lovet, känns piss ^^
men jag ska berätta om min dag tänkte jag..
den började klockan halv 9, fyfan så jobbigt att komma upp!  men jag kom iallafall upp.. klockan halv 10 for jag emma stina och lina till bandutvcklingen, var fan jävligt taggad.. det gick ju jätte bra! :) hjälpte oss med 2 av våra egna låtar, så nu ska vi börja köra 4 låtar egna låtar!
blir toppen tror jag! =)
btw, har en spelning på boden arenan på tisdag! kom dit och kolla om ni inte har annat för er! :)
börjar klockan 18,30
vad mer kan jag skriva om denna dag.. att jag har varit grymt tjock, ätit på thai .. fläsk filé med pepparsås och värsta efterrätten ;)  så nu känner jag mejj mätt och tjock, ändå fast vi åt typ halv 4 (;

nu kommer jag till det tråkiga. skola imorn, faan! heh, men vi har musik det är de ända roliga! (:
efter skolan har jag fullt upp! ska hem och städa hos pappa för att jag inte hann ikväll, sen ska jag direkt till emma och repa som ett as! signe har ju inte varit hemma nå på hela lovet, såå vi måste repa som fan imorn! ;s (y) men det kommer säkert ändå gå jätte bra, i think :)
jajja,
pusss ;-*

this is for you,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: