Live wild ✌️ Die free

Luleå dag med syster =)

Kategori: Allmänt

tjabba tjena hallå!
idag har jag varit i luleå med min kära syster josefine =)
vi for ganska så tidigt, typ vid 10, fick tvinga mej upp imorse, vart lite sent igår kväll kanske ^^
men men, jag var ute efter att hitta en avslutnings klänning och josefine följde bara med för att vara smakråd åt mig, för hon hade inge pengar..  men jag hittade inte en jävla klänning! och jag som inte skulle ha nån speciell klänning, hade föreställt mej en vanlig enkel vit ganska kort klänning.. men icke sa nicke.
så då blire att man ska fara till luleå nästa helg igen! 
så då får jag fan ta å hitta nån då! 
men idag hittade jag ändå en kjol, ett par skor och mascara =)
dög väl.. Vi åt på sub&co, dom har ju så otroligt goda mackor! 
jossan tyckte dock att dom var för småa, men jag vart mätt som ett as =)
vid kanske 2 for vi hemmåt mot boden igen, jag gav upp letandet..  vi for förbi max och tjocka oss med en glass.. fyy, tror nästan att jag ska fara ut å springa ikväll, känner mej så äcklig!
måste skärpa mej nu! fyyy!  hah, vii får se hur det blir!
imorn är det lördag, ska vara med oskar =) <3  skaa bli kul! :)

och snart är det sommar! vad skönt, =) 
den 18e far jag ju till grekland, men pappa, monica, julia, jesper och henrika :):)
i en vecka!  skaa schteka som ett as!  ska försöka bli litee brun!
jag slänger in en sommar låt!

Brolle- det är hon
så mkt sommar det är i denna låt, och jag tkr han gör den braa live! spelar ju piano i början och sen går han över till gitarren, snyggt tkr jag =)
jag beundrade verkligen han i sommras.. men jag tkr han som har blivit divig, eftersom han har blivit mer känd osv.
dåligt, hatar sånna som ändrar sig bara för att dom blir "kända" .. trust me, om jag nångång blir känd kommer jag ändå aldrig i mitt liv ändra min personlighet. 
det kommer inte hända, tro mej, jag är envis.. om jag säger nå så äre så =)
hahha,
och btw, han som sjunger stämmorna i bakrunden har vi haft som sångpedagog (; ganska nice =)  var tvungen att skryta lite om det! hah
jajja,
ska försöka få tag i stina nilsson nu, ringde henne nyss men det avbröts elr nåå, får försöka igen =)
ha en trevlig kväll.
peace ;b

Kommentarer

  • Anonym säger:

    DU KAN JU INTE FARA REDAN NÄSTA HELG SMARTO. Då har dom ju inte fått in nåt. vänta 2 helger. far näst nästa ska du se att du kan fynda ett o annat :) PEACE BROE.

    2009-05-22 | 18:01:06

Kommentera inlägget här: