Live wild ✌️ Die free

nu ska jag sluta vara så otroligt jävla slö!

Kategori: Allmänt

hejj hopp!
torsdag redan, herregud vad veckorna går snabbt nu! inte länge tills jag far utomlands! wooho :)
skönt ska det bli, =)
men veckan har varit hyffsad braa, har gått med emmas klass och som sagt dom är väldigt sköna och härliga, så det är bara trevligt,
känns inte alls som att jag har gått i skolan i veckan, har inte gjjort såå mkt, mest chillat!
Nästaa vecka har jag och emma prao! fan vad skönt! skaaa blii kuul =)
skit chill, börjar typ sent varje dag! =)
vad har jag annars gjort i dag?  skolan sen for jag och emma och köpte massa grönsaker och mackor! gjorde massa goda mackor, nyttiga faktiskt! =)
jag firar att jag inte har ätit godis och sånt på 4 dagar! FOLK kan niii förstååå jill holmgren har inte ätit godis på 4 dagar! ;b haha otroligt! =)
igår såå duktig som jag är var jag ute och sprang 6 km! jobbigt, men faan jag stannade inte och gick nångång!
sprang helavägen.. dock i morse när jag vaknade hade jag förjävligt mkt träningsvärk (y) såå nu går jag som om jag har skitit på mej ;b hahah,  såå otränad är jag ;s  skämmigt nästan =) 
så nu ska jag sluta vara så jävla slö och  börja försöka tränaa 2-3 gånger i veckan, får se hur det går.. tkr det är så jävla trååkigt att bara springa.. menmen, =)

På lördag har vi spelning på uh, klockan 19.00-20.00  såå alla får komma diit! =) 

jajja, slänger in nåra bilder från fjällen! =) 
hare gött =) pusss

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: