Live wild ✌️ Die free

vad äre för fel på mej?!

Kategori: Allmänt

sur jag blir på mej själv!!
kan jag aldrig bli frisk,  har varit hemma från skolan idag, vilket var tur, mår inte alls bra, har ont i huvet o halsen och är jätte yr! :s
och vi som har uppträdande imorn, ska bli kul å se hur det går!  men även om jag skulle ha 40 graders feber så skulle jag ändå ställa mej på den där scenen! =)
tro mej ;b
nemen jag är bara rädd att jag ska bli nervös o sånt, så jobbigt! men vi får se orkar inte tänka på det nu!
iaf dom som vill komma, det är typ en gatu festival, men många band/grupper som kommer uppträda ;b som jag har uppfattat det.. vi (Life sentence) uppträder med david och oskar =) 
daavid är så snäll såå vi får uppträdaa två låtar!  vårat uppträdande är klockan 9!
imorn stannar jag hemma från skolan, för att orka med kvällen, har tid att ladda upp så jag är så pigg som möjligt!

min dag har sugit rööv, vaknade halv 8 tog på mej kläder och gick ner för att äta men jag kände bara hur min kropp inte pallade,
var jätte yr och sånt somsagt så jag bad min mamma sjuk skriva mej för pappa for till stockholm tidigt i dag!..
så efter jag hade ringt min mama så gick jag upp på mitt rum igen och somnade direkt,
sov till hav elva sen tog jag mitt täcke och gick ner till tv rummet.. direkt när jag kom ner dit somnade jag igen, typ till 2.. fast vaknade ju som i omgångar.
så jag har inte gjort mkt mer än att bara sovit, ändå så är jag helt utmattad och trött nu! sjukt!

woho! jag lurade nyss emma för första gången imitt liv, kändes grymt! var tvungen att nämna det i boggen! kommer vara evigt stolt nu! YES YES YES YES ! för all mobbing hon har gett mej! ;b YEES!
ojojoj, stolt jag är! =)
nemen tillbaka till det seriösa,
jag tror iaf det kommer gå bra imorn, =) hoppas jag x)
håller tummarna (y) på att min röst håller!!! det är jag mest orolig för, jajja..
nu ska jag se lite tv och somnaa!
pösss

emma du är så ägd! löve ya! =)

Kommentarer

  • emmmah säger:

    hahahahhhha, jaa, jag erkänner, jag gick faktiskt på det. men jaa, det var fan första gången! grattis pluttttis! ;b jävla neeeeerd <3

    2009-05-28 | 23:28:38
  • igge säger:

    öh? vadå tönt? ofta man är stolt för att skoja med nån? LOL

    2009-05-28 | 23:29:27
  • Oskar säger:

    Igge, ofta det är så mycket coolare att säga "LOL" då?





    j<333333333



    2009-05-29 | 00:11:47

Kommentera inlägget här: