Live wild ✌️ Die free

Crushcrushcrush

Kategori: Allmänt


PARAMORE!

Fyyy så avis jag är på en viss signe lindahl!
ska få se paramore i sthlm snart :( fuskfuskfusk!
Jaja.

mm, sitter och snackar i telefon med en riktig liten söt-mupp vid namn Emma Larssona.
Visste ni att hon kommer ifrån Ryssland? eller hon har släkt där, är inte det lite grymt eller.
haha. men hon skämms som lite över det, dock vet jag inte varför.
nog om det!

Idag är det Torsdag och jag ska inte sända radio ikväll :/ känner att jag inte kommer hinna med det pga allt plugg.
känner mig dock lite seg i kroppen oxå, men det kanske är därför att jag har tagit en halv timmes sömn nyss ;)
säg inte att jag är sjuk i huvudet föratt jag somnar lätt på dagen. jag har fasiken rört på mig hela dagen. varit på bra humör hela dagen osv.
 
men iallafall, har sovit nu ett tag så jag kommer vara på topp så jag kan plugga resten av kvällen.
har inte hunnit äta middag ännu, det blir stekt palt! Mumssss
gud så hungrig jag är märkte jag nu. ska bli skita gott!

jag kan ju ta och berätta om min gårdag!
Repade ju som sagt på kvällen, från kl 18.00- 20.00 sen kom även david dit efter ett tag, lyssnade på våran nya låt osv! sen klockan 21.00 for jag hem, david var med mig ett tag oxå! kanske till halv elva eller något sånt.

sen var det roliga över då vare bara att börja plugga igen, jag skrev ständigt i typ två timmar.
Svenska uppgiften, Jag idag och imorgon.
jag dissade massa saker jag ogillade här i världen, får väl iaf ett G :b
jag blir glad om jag får det, för jag slarvade och bara skrev nå i princip så.

papa och monica var och såg på Lars winer bäck igår!
Förut gillade jag verkligen inte lasse, men eftersom att jag har typ hört alla låtar föratt pappa har nött dom så har jag ju som börjat gilla han mer o mer.
nu tycker jag hans röst är bra och jag gillar hans texter! :)
Kastar ut dom två låtarna jag tycker är klart bäst!


Kom ihåg mig då!


Om du lämnar mig nu!

somnade ganska så sent tyvärr, typ vid ett. men kom upp i morse hur enkelt somhelst! Toppen.
Jag känner på mig att detta inlägg kommer bli ganska så långt faktiskt.
jag får ursäkta mig isåfall.

haha. jag satt och kollade på signes blogg och alltså flickan är ju helt sjukt rolig.
hah, jaa jag vet att inte många förstår sig på det roliga, det är något som bara hennes kompis krets fattar.
jag slänger ut några härliga klipp ;)



och här kommer även ett klipp på mitt kära band, så här kul har vi när vi repar! :)
iaf ibland :)
Vi bytte instrument nämligen.
Jag spelade bas
Lina piano
Stina gitarr
Signe sång
Emma trummor

Lyssna och njut ;) Hahahha!

säger bara tack gud att vi inte låter så egentligen ;)
men måste säga att det var riktigt kul att spela bas faktiskt!
men trivs bäst med en mick i min hand ;d haha.

Nu ska jag pluggggga och lyssna på Mina underbara kompisar i radion!
98.2 !!

Pussspuss

When i'm about to fall somehow you're always waiting with
your open arm's to catch me.
You're gonna save me from myself.

Kommentarer

  • balle säger:

    är du cp? jag kommer inte från ryssland? min farfars farfars far var en rysk polis!!! x) haha

    2009-11-27 | 14:30:55

Kommentera inlägget här: