Live wild ✌️ Die free

music is lifeeeee

Kategori: Allmänt

Jag har kommit in i någon sån här period där jag är gaalen i musik!
eller jaa, jag är ju alltid galen i musik men jag menar lite mera än vanligt kanske.

Repade ikväll, var skiiit kul.. det var as länge sen vi repade kanske oxå därför det var lite extra kul!
Vi repade först in en ny låt som inte riktigt är klar ännu, och sen började vi på en ny låt.
kommer bli grym tror jag, lite likt bombetts
det bliir coolt, dissar lite omogna killar osv! haha (y)

Jaja, hela dagen blev helt plötsligt skit bra typ, innan mat vände allt och blev bra typ!:)
Innan det var dagen som en heeelt vanlig söndag.. utom att jag slapp packa massa jävla saker och fara till björns.
Får ta det lugnt en vecka till! WOHO :)

Imorn äre skola igen... åhh vad seg den här helgen har varit..
Jag Hatar skolan just nu! Bara Pluggpluggplugg. kommer inte ens ihåg sist vi hade en vecka utan plugg (alltså prov) det var fan typ bara dom två första veckorna.. Suck!
får stå ut med plugget tills det är jul-lov! fast jag vet att ´precis innan jul så kommer det vara GRYMT mkt plugg vara prov.. Uschhh.

nog om det!
Nu ska jag nog ta en macka och sen sova, ska fan inte vara uppe nå länge!
är trött som en liten griiis, hah.

Puss på er!

Kommentarer

  • stina säger:

    krya på dig kompis!

    2009-11-15 | 20:54:56

Kommentera inlägget här: