Live wild ✌️ Die free

Duktig jag känner mig!!

Kategori: Allmänt

har varit helt otroligt duktig!

Har pallat mig till winternet och tränat med min syster ikväll.
Skulle dock ha pluggat musik, men jaja får verkligen plugga det imorn!!

var väldigt skönt att få träna, kommer ha träningsvärk imorn...
haha. otränad som jag är!

Nu sitter jag på andra datan för min andra data dampar fett mkt, så jag hittar massa gamla bilder.. från när jag var mkt mindre :) haha.
kanske slänger ut någon!
Jag kan tyvärr inte skriva nå mkt mer ikväll, måste fan hinna plugga lite nu iallafall!
jaja.

här kommer några bilderrrr

lucia i 6:an (y)

jag och stina! hah zööööta

nemen hej på dig med!

haha, detta var dock inte alls länge sen ^^ typ för några veckor sen!

Hahah, 2006 sommarlov? i grekland!

Jag jossan julia och jonte!

jag och min dröm mini-gris som jag ville ha så himla mkt!
btw, väldigt snygg frilla hade jag iallafall!


Ne nu får det vara nog :)
Skriver mer imorn.

Pusss!

..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: