Live wild ✌️ Die free

nåra frågor

Kategori: Allmänt

SnodddddddE några frågar av min syster.

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?
Nej 
2. Är du lycklig?
Ja förfan!
3. Är du uttråkad?
Aldrig
4. Är du ledsen?
nej
5. Är du italienare?
Nej
6. Är du cool?
Always!
7. Är du från Irland?
nej för fan
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?
Nope

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 jaa, faktiskt.
2. Har du någon gång blivit sårad?
jaråå
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?
öh japp
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?
hmm, jag vet inte riktigt.
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?
 Jappjapp!
6. Har du haft en hemlig beundrare?
hah, nej elr vad vet jag? :p
7. Är du kär?
Ja.
8. Vill du gifta dej när du blir stor?
joo det vill jag!

TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar?
bilddagboken antar jag!
2. Hår eller ögon?
självklart Ögon!
3. Katter eller hundar?
Hundar <3
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?:
några få bästa vänner.
6. Coca-Cola eller Pepsi?
Coca-cola! mums
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll?
Romantisk hemmakväll :)
8. Pengar eller lycka?
lycka!
9. Dag eller natt?
vet inte, både och :)
10. Msn eller mobil?
hmm, har så dålig mobil så Msn.

"HAR DU NÅNSIN..."
Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån?
hah, jaa tror det.
Brutit nåt?
nope
Gjort nåt du ångrar?
jaa!!
Hoppat Bungee Jump?
nej, men skulle vilja göra det!
Ljugit för någon du tycker om?
hmm, nej det tror jag inte. är ganska så ärlig!
Ätit en hel tårta?
haha, ne inte en hel :o men kanske typ en halv!
Gjort bort dig offentligt?
hah, jaa klant-jill
Gråtit när ett husdjur dog?
joo, kaninen Julia
Velat försvinna?
jarå!
SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde:
Emma tror jag :)
2. Telefonsamtalet du fick:
David!
3. Personen du var med:
Många personer:)
4. Roligaste grejen som hänt:
jag vet inte, händer alltid roliga grejer i mitt liv.
7. Du skrev till på myspace:
katten och kompet antar jag :b
8. Du kommenterade:
david
9. Du tillbringade natten med:
Som i sov i samma rum som?
emma tror jag nog:)
10. Du kramade?
min syster jolia!


haha. trevligt! NU SKA JAG SOVA.

pöss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: