Live wild ✌️ Die free

sjuk till spelning (y)

Kategori: Allmänt

Då har man gått och blivit sjuk... Typiskt mig att bli sjuk till en spelning!
Suck.
Feber och grymt ont i halsen. hela dagen, varit helt nere.
Var ju såklart hemma från skolan!
Vaknade mitt i natten typ vid 4 av att jag inte kunde andas, verken genom näsan elr halsen, halsen var Helt svullen. mmm, toppen? ;s
Jaja, vilade hela dagen, elr sov hela dagen.
Sen ikväll kom david och lina på kvällen, skulle se idol med mig!
Gjorde mig på mkt bättre humör, har inte lika ont i halsen osv, och jag tror inte jag har lika mkt feber!
så hoppas hoppas att det är mkt bättre till imorn. :)

Min kväll har varit rolig! längtat efter min underbara kompisar, så det var kul att träffa dom:)
Ne nu orkar inte jag skriva mer, kom på spelningen imorn pojkar o flickor! Ungdomenshus klockan 17.45!!
Kom Diiiiit!

Pussss på er alla.
och godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: