Live wild ✌️ Die free

Spelning på Lördag!

Kategori: Allmänt

Kom och kolla på våran spelning på Lördag, på ungdomenshus!
Klockan 17,45 står vi på scen!
Tidigt iknow, men kom dit!
Kostar baaara 40 kr ;)

Jappjapp, ikväll har jag reeepat med min underbara band!
det var grymt roligt, hoppade runt som en liten tok.
håller på med våran nya låt som kommer ägaaaa ut alla andra låtar vi någonsin gjort!
Idag lät jag ju iallafall positiv? ;) hah.
så därför tänker jag inte dra in nå skola i detta inlägg. för då jävlar slutar jag som emo!
Men en sak måste jag få säga!! Jag fick typ 15p på matte provet och G var 10!! det är ju inte ens näraaa ig!
vet du hur jävla överlycklig jag är för det! så ortoligt glad, lättad, känns som att en tung jävla sten har farit bort från mig.
YESSS! säger jag bara.

Imorn är det torsdag, jag kan fortfarande inget av Kemin.. kommer säkert få Ig!
Skiiit.
nejuste, ska inte prata om plugg o sånt heller!
så vad fan ska jag skriva?
har inget att skriva om riktigt.

Jaja, då skriver jag inge mer.
Hinner nog inte skriva imorn.. får se!

Hare! pusss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: