Live wild ✌️ Die free

Tiiisdag..

Kategori: Allmänt

Hejsan!

Äntligen känner jag att jag har tid att skriva lite hära!
men det blir inte många rader men lite iallafall.
Idag är det Tisdag, och tisdagar känns alltid så himla långa.. tyvärr.
kom iallafall upp ganska så tidigt idag och var inte så himla trött heller!
Kanske därför att jag somnade typ halv tio igår. så jävla skönt.
Jag sov ingen siesta så därför somnade jag så tidigt, bra gjort av mig tycker jag.
Min skol dag har varit som alla andra dagar, estet kom till sanden idag och uppträdde lite och berättade om Estet!
det var trevligt, blir så himla sugen på att börja där alltså!
Snartsnartsnart.

Vi missade matten så jag fick inte tillbaka mitt matte prov today, men jaja. inte så viktigt, jag vet iallafall att jag fick G såå det är ju toppen! ;)
poängen bryr jag mig inte i så mycket.
åhh, björn typ räddade mig idag, jag höll på att glömma att ta hem Kemi boken! men som tur var hade han den, och sa det till mig precis innan jag skulle gå hem! Varför hade han min bok undrar jag då? hah, jag skulle aldrig ha gett min extra nyckel till han... haha. nemen nu har jag iaf den hemma! så nu ska jag plugga som aldrig förr.
har oxå fått reda på att Hk provet kommer vara as svårt. läsa 25 sidor och kunna allt oxå. Toppen!
jag som inte kan lära mig nå av att läsa! ska jag sitta och jävla skriva ner allt som står i boken elr? fyfan.
Det betyder iallafall att jag måste plugga i helgen... tror jag.
Eftersom att det är på måndag, och redan nu har jag mycket att plugga.
Mitt liv suger verkligen på veckodagarna! fyfan.

Annars äre väl helt okej med mig, drömde en hemsk mardröm i natt om min ena syster.. vaknade av att jag typ skrek o grät! herregud.

Ohhh, jag har suttit och lyssnat på Backstreet boys dom senaste veckorna!
Det är så himla härlig musik, hah man hör verkligen att det är 90-tal.
ljuva 90-tal alltså!
Jag ska slänga ut dom jag nöter mest just nu ;)



Jag kommer ihåg att jag tyckte dom var så himla bra! och snygga såklart.
haha. vem tyckte inte det, alltså när man var liten! inte nu! :b
Och jag kan slå vad om att alla tyckte den ljushårige killen var snyggast!
vad hette han nu igen? juste, Nick!
alla flickor i min ålder var säkerligen små kär i han.

Verkliiiigen snygg frisyr hade han! ;b haha!

Nee, nu har jag inte tid att skriva nå mer. ska plugga och göra en god fruktdrink till bara mig själv!

Höreess!

PözzzZZ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: