Live wild ✌️ Die free

You're all i want, you're all i need.

Kategori: Allmänt

TjaTja!
haha, tog marcus citat där ;b hah. han som alltid går runt och säger det!

Idag är det Måndag, suck.. skola.
Har haft mästarkocken idag, man skulle göra en maträtt och sen ska en smaka och bedömma osv!
Jag fick Vg! nöjd med tanke på att jag aldrig gjort något med kyckling (y)
så det gick toppen.

Efter skolan var det bara att snabba sig hem och byta kläder sminka om sig fixa i ordning håret osv.
sen fick jag skjuts av stinas pappa till sandenskolan.
Spelade ju dära, med tony! det gick jätte bra tkr jag, det var roligt som satan oxå! länge sen jag kände så faktiskt, med tanke på att jag haft problem med min j*vla hals och skit.. Men nu får det vara över!:)
David Ejjan och martin kom oxå förbi och kollade ett tag, nicenice!=)

På tal om det, david skickade några bilder från helgen som jag tänkte slänga ut!

Adam och Liinaa :)

Jolia och Stinich!

;-*

Nu ska jag kilaa.. duscha och sen sova, känner mig seeeg i kroppen. så då äre dax att sova!

Pusspuss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: