Live wild ✌️ Die free

you're the one i want next to me.

Kategori: Allmänt

Halloj!

Så himla otroligt skönt med helg. synd bara att det redan är söndag imorn.
Men jag är nöjd med min helg måste jag säga! =)
Kan ju berätta lite för er vad jag gjort osv.

Igår fredag så gick jag såklart på skolan, gjorde SO provet. Kommer inte få Mvg :/ men om jag har tur får jag Vg, det var svårare än jag trodde. och jag slarvade så himla mkt, läste knappt frågorna :s (y)
Jaja, det får gå som det går.
Efter skolan for jag hem, hjälpte till att Julpynta fint i huset lite :) hann inte med allt, men jag hann göra köket och lite i vardagsrummet osv!
Blev nöjd! Sen åt jag middag, Palt!
Efter det kom David, Lina och Nilsson till mig=) vi såg på idol och tog det lugnt, sen kom även Adam och Martin
såg på tv och snackade, klockan halv 12 blev grisarna hungriga så då for vi till max och köpte mat.
jag är stolt kände mig för första gången att jag inte var sugen på nå från max! helt otroligt :)
Sen for vi iallafall hem till mig igen, åt max mat och snackade, senare kom sis Julia hem och sen kom Emma nilsson oxå ^^
blev ganska så många där ett tag. Det var super trevligt!
Somnade kanske vid halv tre eller något sånt.
Vaknade elva av att jag trodde det var skola -.- hoppade upp ur sängen och kastade på mig kläderna. Menmen, hade fel och då blev det att hänga vid tvn o halv sova tills klockan blev halv ett kanske.
Då började jag julpynta ännu mer och sen gjorde jag mig i ordning och for iväg till Emma Larssona :) Har saknat min sötis skit mkt, har inte träffat henne typ nå!
Vi lagade middag, Jag Samuel Hanna och Emmsor!
var mkt trevligt, var väldigt länge sen jag umgicks med Samuel så det var extra kul, skrattade som aldrig förr.
Hah, vi såg massa Sunes jul klipp! Det är ju så braaa!

hahahah!

Det bästa är ändå..

Håkan: vad gör du?
Sune: Jag skriver H på mina grisar
Håkan: Jaha.... .. .. Å varför skriver du H på dom?!
Sune: Därför att den heter H.. Holger.
Håkan: Jasså.
Sune: varför skriver du S på den där fula jättebocken?!
Håkan: Jo, föratt den heter Su.. Su.. Sigurd!
Sune: Det tror jag inte ett ögonblick på!.. Här är holger!!
Håkan: Här har du Sofie!
Sune: Den hette ju sigurd nyss?
Håkan: Jamen det är hans fru!


Jag älskar Sunes Jul!!

Nu börjar klockan vara mycket. elr njaa mycke o mycke, halv två men jag börjar bli trötter.
Funderar på att kila upp i mitt rum och lyssna på lite mucis, kanske skriva någon text eller så!
Imorn blir det att hjälpa till här hemma/städa/stan/käka/städa osv! Toppen.

Btw, la ju ut två bilder tidigare ikväll, tkr ni ska checka dom lite extra;) ;-* hehe.
Jaja.

Nu drar jag! Hare, sövsött!

Pusss!


Switchfoot- Youuu

It's you, It's you.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: