Live wild ✌️ Die free

Brunett again!

Kategori: Allmänt

hej o hopp!
då har man blivit brunett igen!
känns bra att få bort den där hemska utväxten, jag kan då säga att det blir inge mer ljust hår för mig, inte så ljust iaf..
elr orange^^

Idag har det varit Torsdag, lång och tråkig dag.
trodde aldrig att den skulle ta slut, men det gjorde den.
Gick direkt till Åhléns och köpte min bruna hår färg, sen hem till emma.
fixade håret och sen får vi med 6 bussen in till stan, och gick därifrån till snabelhuset!
Ikväll sände vi om Christina aguilera och Elvis!
det var nice!
båda dom är juu så grymma :)
Äntligen Fredag imorn! Jaaa!

Men gud har jag glömt att skriva att jag fick MVG på so-provet?!
är grymt glad! trodde inte det!
fick 31/34!
är super nöjd! :)

Btw,
våran spelning som skulle ha varit imorn blev tyvärr inställd.
tråkigt, för jag hade verkligen lust att stå på scen!

menmen, ni får komma till kyrkan nästa torsdag och kolla! =)
och sen på nästa fredag far vi ju till överkalix!
det längtar jag till, ska bli jätte kul! :)

Nu sitter jag och lyssnar på Christina.. och tänker på massa!



Emma hatar den här låten, men jag älskar den.. men jag har inte nött sönder den såå! ;)

Save me from myself!
jävligt bra text. ursäkta att jag svär :s:)


..When I'm about to fall
Somehow you're always waiting with
Your open arms to catch me
You're gonna save me from myself..



hon är så underbart bra, och snygg dessutom.
om man skulle se ut som henne....

åh, funderar på om jag ska orka fixa lite fina bilder.. men nee, jag tror jag är för trött för sånt.
får ta och göra det någon dag när jag har tid!



Snart får  vi även våra Demos!!

så håll utkik! 
www.myspace.com/lifesentenceonline !

Nee,
nu får det vara nog.. mina små ögon sviiider!
ska sussa nu.

Pösss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: