Live wild ✌️ Die free

En onsdaaag

Kategori: Allmänt

herregud vad veckorna går snabbt nu alltså!
snart är det höstlov, jäkligt skönt att ta paus från allt plugg!
ska bara göra roliga saker på lovet, ska inte vara ledig en sekund :)
hah, elr ska iaf försöka planera in roliga saker att göra.

Imorn är det prov som sagt, och nu kan jag iaf glosorna. så nu behöver jag bara lära mig resturang dialogen och grammatiken lite mer.
sen äre klart!

Ska snart dra mig till Emmas källare för att repa i 45 minuter!
sen ska jag springaaa hem och fortsätta plugga!
Kom nu förf*n till Kyrkan klockan halv 7 imorn, och lyssna live på våra nya låtar ;)

Åh, jag sitter och lyssnar på en gammal låt som jag tkr är grym!
Kent- dom som försvann
Jag tkr det är grymt snyggt att det är en barn kör som sjunger oxå!



Kom låt oss gå härifrån
Låt oss resa någonstans
Resa långt härifrån
Låt oss bli dom som försvann!



förut lyssnade jag väldigt mkt på kent, men jag har som glömt bort att dom finns..
Men jag tycker att vissa låtar av dom är riktigt bra! Men det här är favvisen!

En annan bra mening från låten "utan dina andetag"
Jag skulle ge dig, allting du pekar på.
Men bara när du inte hör, vågar jag säga så.

Jag tycker han skriver jätte bra texter på svenska. annorlunda, djupa och bra!

ojoj, jag har varit så klumpig och trött hela dagen.. somnade typ på so:n och ramlade på idrotten och gjorde illa mig :( ajj!
men det måste ha sett vääldigt roligt ut! emma och stina fick ju skratta iallafall, elr jaa jag skrattade ju oxå!
ändå fast de gjorde ont :b
haha.

Jag saknar sommaren så himla mkt! vill vara bruuuun. vill fara utomlands! sola och bada :)
fan oxå, jävla vinter..

Hahah, nyss fick jag höra att jag är lik den nya praktikanten på ica reklamen...Men alltså han är ju super söt!
tkr han typ är jätte söt! :)



Naww!

Nee nu måste jag fortsätta plugget!
vi hörs!

pusss ;-*

Kommentarer

  • Oskar säger:

    visst är jag bra på att se likheter jillen?:)

    2009-10-14 | 21:07:15

Kommentera inlägget här: