Live wild ✌️ Die free

Gotta keep my head held high.

Kategori: Allmänt

snart slut på det underbara lovet.

fyfan
vad hemskt att en vecka går så jävla snabbt.. redan torsdag imorn,
fan alltså!
känns som att jag inte gjort ett skit, men egentligen har jag ju gjort ganska så mkt iaf.
idag har jag varit på Leos Lekland, det tog två minuter så gjorde lina illa sig i ryggen så hon fick inte leka mkt ^^
stackarn!
Men jag och emma kutade runt som små barn, dock hade emma liiite mer energi än vad jag hade, såå hon fick tvinga mig dom sista timmarna.
Men fy vad roligt det är! jag kommer aldrig växa ifrån att leka ;) haha.
Emma fick mig att skratta och springa tills jag svettades som ett litet as!

Efter leos fick jag snabba mig hem och börja klä på mig och sminka mig!
for till stina vid klockan halv sex =)
Åt, snackade, hade det riktigt trevligt.. såg dock på två st skiiiita dåliga filmer, ville bara därifrån då!
Dom var bara äckliga, mådde dåligt.
Men ni kan ju tänka er tio stycken tjejer ser på skräckfilm med En kille :b haha.
Tummen upp!(y)

Åhh, alla hade klätt ut sig jätte braa :)
kommer inte ihåg vad alla var, men några kanske jag kommer ihåg.
Emma Larsson var askungen
Lina var ett troll
Stina nilsson var en docka
Stina vikström var en trollkarl
Julia var ett psyk
Emma var en lapp flicka
Elin var typ en slalomflicka
Signe var en häxa typ
och jag var dåå pippi!
haha, alla såg så jävla gulliga ut!

Syyynd att jag inte har någon kamera..............
kanske ber emma skicka några bilder (a)

Jaja. 

kan berätta väldigt kortfattat om vad som händer imorn,
stan m, tjejorna/stina nilsson/sända radio!
 
Jag sitter och lyssnar på nya låtar från Three days grace.. riktigt grymma låtarrrrrrr, Älskar hans röööst!
Men annars idag har jag fastnat på ett annat band, som oxå är grymma!


Mustasch- Double Nature

haha, gillar deras snygga band namn ;) heh.

Nefan, nu orkar inte jag sitta här längre.
jävla deppig jag blir på allt, suckkkkk!
kan jag inte bara få slåå någon nu? någon frivillig? hade varit grymt skönt :b hah.
Sovgott, jag ska sova stenhårt!
Pusss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: