Live wild ✌️ Die free

Hemma igen!

Kategori: Allmänt

Tjenare!

Då är man hemma igen, känns som att man har varit borta i en vecka!
har varit jätte roligt där borta i överkalix, vi kände ju inte så många så hade som ingen att umgås med riktigt, men det var ändå jätte trevligt och roligt!
Hade väldigt roliga föreläsningar, och har faktiskt lärt mig ganska så mycket inom musiken!
och nu är man super taggad på att synas mer osv!

Dom kom ju från nordnytt och intevjuvade vissa osv, emma fick svara på några frågor!:)
Men det är skönt att vara hemma iallafall.
David och Adam var så gulliga så dom åkte dit till överkalix och kollade på våran spelning och då fick vi skjuts hem till boden efter det!
så slapp vi sitta på en buss i typ 2 timmar :)
jag tror jag sov hela vägen hem alltså, jag var så himla slut i kroppen så det var skönt!
kom hem kl 12 ungefär, gick o la mig direkt.

Nu är det söndag och jag ska städa...
måste göra ordning hos kaninen och städa massa rum osv.
kul! jag hatar söndagar.. det här kommer bli en tyyypisk söndag.

I veckan har jag och emmis Prao!
det ska bli jätte skönt, slippa allt plugg, fast tror dock att jag måste plugga lite ändå..
men inte lika mkt iaf, sen kommer vi typ börja vid 11 varje dag så jag får Sovmorgon!!
det kommer bli grymt skönt!:)

Har vi spelning till helgen? :s joo det har vii nog, ja det har vi!
fast kommer inte ihåg vars :) hah.
jaja, då måste man passa in tid att repa till det oxå!

Nu sitter jag och försöker fixa lite på myspace som jag egentligen inte alls har tid med..
det går inte så mkt framåt :b
Fan juste jag har ju skaffat mig en facebook, fattar noll!
kanske måste våga logga in på den, hah.


Snygg signe därbaki sjunger med ;)


Sötnosar! <3

Jag ska be signe skicka mera bilder! men hon är inte online nu såå får ta det senare idag elr nåt:)

Ne nu ska jag kilaa, skriver senare ikväll tror jag!

Pussss

Kommentarer

  • daavd säger:

    japp du sov inprincip hela vägen! och när du vaknar är de först du säger "åh! jag dregla inget!" haha sött

    2009-10-18 | 16:01:53
    Bloggadress: http://kampeglod.se/daavd

Kommentera inlägget här: