Live wild ✌️ Die free

I'd rather be with you!

Kategori: Allmänt

Hejhej!

Lördag
, spelning idag!

Vaknade idag kl tio av att jag hade super ont i magen.. kunde inte somna om,
så jag sket i det och gick upp o satte mig vid datan.. kännt mig helt deppig, hela morgonen..
kanske för att jag såg en hemsk film, grät så mkt att jag började bli orolig för vad fan jag lider av!
haha.
Filmen var iallafall jätte bra.
kommer dock inte ihåg vad den hette.
Kl tre skulle det vara soundcheck på Bodensia, det gick bra!
inga större problem med något, bara att min röst kanske inte är på topp, men det är den aldrig så! :)
gårkvällen blev bra, tog de chill, var med david ett tag:) såg idol och kollade lite verser och snackade lite allmänt osv:)
På idol igår var nog Calle, Erik bäst.. tror jag=) iaf vad jag kommer ihåg!
spelade faktiskt ingen större roll att niklas åkte ut, gillade inte riktigt han.. för mkt teater apa för min smak.
men nog sjöng han bra! men inge speciellt.



Skön låt!


Alltså jag har fastnat på en annan artist. Carola.. är typ det ända jag har lyssnat på i veckan,
säg vad ni vill.. alla som tycker hon är falsk, för mkt kristen, ful och vad ni än tkr :) det skiter jag i.
Har alltid tyckt att hon har en otroligt vacker röst, och det har hon ju!
Kanske inte gillar henne som person nu förtiden, men hon är ändå jätte duktig, och kommer alltid vara det.
Det är nog en viss Emma Larsson som gjort att jag har börjat lyssna på Carola från första början.. Emma var känd för att vara Gaaalen i henne, tror nästan emma kan alla låtar av henne ;p hahah.
Men iaf, har fastnat på hennes låtar, så nu är det de jag lyssnar på mest!


Där har ni hon!
Lyssna nu förfan på det.
Hennes röst är fan i mig grym.
I 3e klippet älskar jag texten (som hon gjort själv), och i dom andra klipper älskar jag hennes utstrålning och energi!
och då tänker jag inte på hennes riktiga personlighet elr så utan bara hur hon är på scen!
så där har ni henne ;)

Nu ska jag äta snart!
Är jääääättte hungrig!
Höres.

Pözzzzzzzzz på er.

www.myspace.com/lifesentenceonline

Kommentarer


Kommentera inlägget här: