Live wild ✌️ Die free

If tomorrow never comes..

Kategori: Allmänt

Godkväll!

Äntligen har jag fått min data till björns.
känns skönt, hade sån lust att skriva igår menmen.

Iaf! vi har fått våra demos nuuu, vi blev nöjda!
är grymt sugen på att spela in mera låtar! fast det får vi dock ta när vi har fått liite mer money till de ;)

Här får ni dom två nya låtarna!
It's not okey och Alone.
hoppas ni tkr om dom ;)



Sen får ni jätte gärna kika in på våran Myspace oxå! :)
www.myspace.com/lifesentenceonline

kommentera gärna vad ni tycker!!

jahapp, idag är det tisdag.. det betyder att vi har haft musik lektion, roligt som alltid! :)
vi visade john låtarna och han verkade tycka dom var jätte bra, så det var kul!
Men efter musik lektionen gick skoldagen vääldigt otroligt segt.. var så himla trött och less.
på allt, skolan är skit just nu.
bara en massa plugg.. inte det roligaste precis!
Fick sluta lite tidigare så jag passade på att plugga, elr försöka.

senare på eftermiddagen såg jag ett riktigt bra avsnitt av greys anatomy, det avsnittet fick mig som att tänka efter. var grymt spännande oxå!

goodgood!

Ojojoj, jag har typ 500 glosor tills på torsdag, och massa grammatik och en text man ska kunna (y)
och jag bliir så himla besviken på mig själv! jag har ju förf*n Vg i tyska.. jag vägrar att sänka mig!

Men nog snackat om det just nu!

Jag är så sur på min kära mamma. hon tog ju med bärbara datan men hon glömde internet sladden så min data går så jääävla segt!!
åhh, blir galen!

Jag är super duper taggad på att fara till Överkalix på fredag!
Ska bli så j*vla kul! att bara få umgås med bandet och ha roligt! :)
det blir att  vi kommer hem på söndag på dagen.



Nu ska jag dra mig..
Höres, hare!

Pösspöss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: