Live wild ✌️ Die free

pick me up!

Kategori: Allmänt

Hej och hopp.

mm, Söndag..

jaa, söndagar gillar jag som sagt inte. men min dag började ändå bra!
Sov hos emma igår efter spelningen, vill helst inte säga nå om spelningen igår.
kan som bara säga att det var helt klart våran dåligaste spelning ever!
och då överdriver jag inte ;)
jaja.
Efter spelningen var jag med emma lina och david, vad gjorde vi egentligen?
inget? snackade, tiden gick så himla snabbt. jag och emma somnade iallafall typ vid kl halv 4 tror jag.
och då menar jag halv fyra på sommartiden. hade helt glömt bort att man skulle ställa om klockan.
men iaf. vaknade 12 (vintertid) Jag tror jag aldrig sovit så bra!
vaknade inte en gång inatt.. sov helatiden!
Drömde massa sjuka drömmar :b men kommer fan inte ihåg dom nu..

Klockan, nångång.. på dagen, har ingen tidsuppfattning! men på förmiddagen iaf. så for Jag och mina två söta bäztizar till sun tan och solade!
Det var skönt, kanske inte ser lika likblek ut nu.. (a)
Efter det for jag hem och Då började min tråkiga dag.
s-t-ä-d-n-i-n-g.
fyf*n,
ända roliga jag gjort när jag kom hem var att se one tree hill och sov en timme.
woho.
Justnu håller jag på att rensa alla mina kläder, kastar alltid med mig fula kläder till björns.. såna som jag aldrig använder så nu ska jag fan ta dom kläderna jag vet att jag använder mest!
hah.
Sen ska jag dammsuga, och sova^^ elr kanske tvinga mama att baka nå med mig :)
får se vad jag hittar på!

Jag vill passa på att säga Förlåt till mina underbara vänner som har ringt mig ikväll, och försökt få kontakt med mig..
jag veeeet jag är super dålig på att ha mobilen nära mig.
Förlåt mig.

mmm, nu ropar mamma att jag måååste ha på mig mina fina glasögon.. har nästan glömt bort att jag har dom.
har inte haft på mig dom på evigheter iaf, inte så bra gjort av mig menmen.
har iaf inte haft nå ont i skallen så!


Simple plan- perfect


Hey dad look at me
Think back and talk to me
Did I grow up according to plan?
And do you think I'm wasting my time doing things I wanna do?
But it hurts when you disapprove all along

And now I try hard to make it
I just want to make you proud
I'm never gonna be good enough for you
I can't pretend that
I'm alright
And you can't change me

'Cuz we lost it all
Nothing lasts forever
I'm sorry
I can't be perfect
Now it's just too late and
We can't go back
I'm sorry
I can't be perfect

I try not to think
About the pain I feel inside
Did you know you used to be my hero?
All the days you spent with me
Now seem so far away
And it feels like you don't care anymore

And now I try hard to make it
I just want to make you proud
I'm never gonna be good enough for you
I can't stand another fight
And nothing's alright

'Cuz we lost it all
Nothing lasts forever
I'm sorry
I can't be perfect
Now it's just too late and
We can't go back
I'm sorry
I can't be perfect

Nothing's gonna change the things that you said
Nothing's gonna make this right again
Please don't turn your back
I can't believe it's hard
Just to talk to you
But you don't understand.


ska jag fortsätta med det jag gör...
puss o kjam.



Ego jag känner mig... :b

Kommentarer


Kommentera inlägget här: