Live wild ✌️ Die free

somehow i found a way to get lost in you..

Kategori: Allmänt

Tjena!

Jag sitter och lyssnar på Three days grace nya skiva!
Jäävligt bra!

Jag tänker lägger ut dom låtar jag tycker är bäst!
(nog för att alla låtar är fett bra, men här kmr dom bättre)



Personligen tycker jag att dom är bästa "hårdrocks" bandet!
Helt klart!
Jag älskar hans röst! hes och snygggggg.

Ikväll har vi haft radio, Stina nilsson hänkade och sände liteegrann:)
Skojigt!
Vi pratade som sagt om halloween, blev mycket snack om skräckfilmer och sånt!
Hoppas att det inte var alldeless för tråkigt iallafall!
Efter radion for jag, Stina och stina till mig, elr stina vikström klev av på samma ställe som oss för hon skulle till hennes killes mormor och morfar som bor granne med mig!
Jag och nilsson bestämde oss för att se "Ensam hemma" första filmen =)
 
Den är rolig!
Jesper kom oxå upp och ville se med oss så han trängde sig bredvid mig, naww.. var länge sen man myste med den lilla typen :b
Det har faktiskt varit skönt att bara vara hemma ikväll!
bara tagit det lugnt, ätit chips och sett film Med en kompis, hade aldrig velat vara hemma en hel kväll själv.
Men det var chill ikväll ;b haha.

Imorn, blire plugg på dagen sen blir det att fara till luleå på kvällen! kolla på när labra lege uppträder.
ska bli roligt!

Nee nu ska kila, skriver imorn om jag hinner!
Pöss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: