Live wild ✌️ Die free

typ nyvaken?

Kategori: Allmänt

hay alla glada!

Jag vaknade nyss från en underbar sovstund, så nu är jag piggg och glad!
elr nåå sånt iaf....
Idag har jag inte gjort så himla mkt, varit till stan med emma, gick på nya gallerian en stund, den var riktigt fin faktiskt, dock så fanns det ju inte nå roliga affärer menmen.
Nu finns iallafall fler rulltrappor i boden ;) haha. förut hade vi ju bara en!
Efter stan for jag hemmåt, tog de lugnt här hemma.. snackade med lillebrorsan som hade otroligt mkt energi (han har varit sjuk hela veckan) äntligen är han frisk och kry. jag slapp bli smittad oxå! underbart.
Nemen han har varit sjukt pratglad eftersom att han inte pratat så mkt dom dagar han varit sjuk.
Och jag är ju oxå väldigt pratglad så det passade ju bra att få snacka loss lite. Haha.
Men det slutade med att jag somnade, och när jag vaknade satt han inte kvar i rummet ;)
wooops, det var fan inte med mening att somnaa.. men han var som ett sömnpiller!

Ikväll blir det att sända radio, ska snacka lite om skräckfilmer och prata lite spökhistorier osv.
tycker det passar eftersom att det är ju halllllloooowwweeeen!
Efter radion ska jag vara med stina nilsson=)
vi ska försöka hitta på nå, får se om det blir att vara med någon fler elr om det bara blir hon och jag! :)
Vi har alltid så jävla mkt att snacka om så det kanske passar bra att vara själva och babbla loss lite!

Ne nu ska jag kila!
skriver säkert senare ikväll.
pusspuss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: