Live wild ✌️ Die free

förkyld igen...

Kategori: Allmänt

jaa, men typiskt..
förkyld igen? hur fan lyckas man.
det är nog jag och emma som smittar ner varandra faktiskt, inte så bra..

idag är det iaf tisdag.
ska skriva lite kortfattat om min underbara dag.....

Friluftsdag, orientering inte alls kul..
jag och emma funderade på att stanna hemma eftersom ingen av oss var på topp, men vi tänkte vafan man kan ju ta en prommis..
Och så vart det.
det tog en timme för oss, killarna som startade typ en halv timme efter oss kom ikapp!
vi var döda när vi kom i mål. haha.

Efter det fixade vi skjuts hem, för vi prickade in så vi missade bussen oxå.
emmas mormor kom o hämtade, stannade hos emma och åt lunch osv.
nu är jag hemma och ska bara ta det lugnt, får se om jag orkar dra mig till emma och se idol senare!

Och juste! Vi har ju fått en egen timme på närradion!!
ska bli super duper kul!
På Torsdag mellan kl. 19.00-20.00
då måste niii alla lyssna!
börjar denna torsdag.

jag tycker ärligt att vi (life sentence) har ganska så mkt för oss just nu!
det börjar gå lite framåt, kanske börjar inse att vi inte kan fortsätta vara så sega i allt vi gör.
Nu på Lördag och Söndag har vi ju bandutveckling!
grymt kul.
och sen nästa helg äre uppträdande och så fortsätter det dom kommande helgerna faktiskt!

vad mer har jag att säga?
jag är uuuurtråkig. och min blogg är så tråkig. funderar på att lägga ner bloggandet ett tag.
bara ta en liten paus elr nå.
tills jag har fått ordning på lite i mitt liv så jag har nåt att skriva om =)

vi har lagt ut ett nytt klipp på youtube!


:) jag tycker vi gör nomore ganska så bra här!

Ni får gärna tycka till!
det är bara att kommentera!
om det är bra elr dåligt =)

Funderar på att kila från datan.. har så ont i skallen (y) :)

vi hörs!

Pusss

hold on, be strong..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: