Live wild ✌️ Die free

idol ikväll!

Kategori: Allmänt

idag är det tisdag, det betyder att idol börjar! (y)
jag och min kära kompis emma är sånna som inte missar ett avsnitt, vet inte varför vi tycker det är så bra egentligen.. kanske föratt det handlar om musik, hah.
förra året missade jag inte ett avsnitt, nörd jag känner mig =)
iallafall, är hemma från skolan, känner mig inte 100% frisk.
har fortfarande skit ont i magen.. jävla skit pms, vill bara döööö;b hah. har ont i halsen o huvet oxå..
hatar att vara sjuk!

så ikväll blir det inge roligt för mig, sitta hemma.. och se på idol.
men ska nog palla mig till skolan imorn, om jag inte har feber elr nåt sånt. men det tror jag inte, elr jag hoppas inte det. men jag känner mig som yr osv.
jajja.

idag har jag inte gjort mkt, suttit vid tvn och sovit..
typ sett på barnprogram :D
och nu börjar alla komma hem igen, jonte o julia och snart kommer väl mamma. suck!
ska iallafall inte sitta här, vill inte ha tillbaka migränen.
men kanske skriver lite senare ikväll om jag orkar!
pussss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: