Live wild ✌️ Die free

I'm back on track!?

Kategori: Allmänt

... tror jag iallafall?
jag har inte precis fått ordning på mitt liv så mkt, elr jo kanske lite!
känns iaf bättre på något sätt.

Och här sitter jag en Tisdags kväll, hemma.. själv.. med mitt j*vla underbara plugg,  SO- historia- första världskriget.
är dock ganska roligt att plugga om det här ändå.

vad har hänt dom dagar jag inte skrivit?
Fått glasögon
Blivit frisk från min långa förkyldning ;)
Fått grymt mycket plugg
Fått reda på att vi ska till ett roligt läger den 16-17 oktober!
Ordnat lite bråk, missförstånd.. förhoppningsvis.
Ska även spela in två låtar i helgen! ska bli toppen kul!

jaa lite sånt.

Jag fattar egentligen inte varför jag tog en paus från bloggen? Jag kommer inte precis bli roligare nu..
men kanske fått tillbaka lite sug att skriva!

Mina damer och herrar, I morn slutar jag skolan halv fyra så då ska jag hem och Rå plugga (som jag gjort idag)
sen ska jag till mina kära bandmedlemmar i Kära underbara Björns och rocka loss lite dära ;)
Sedan ska jag dra mig hem till min papa.

från en sak till en annan.. 

Sitter jag här och funderar på vad jag skulle behöva shoppa, och vad jag skulle behöva göra med mig själv!

- Färga håret Brunt med ljusa slingor (hos en frisör denna gång)
- klippa mitt hår!
- köpa nya jeans
- en ny mysig kofta (vit, stickad)
- behöver även en ny väska, (lite större som jag rymmer gympakläder i)

Jag har börjat planera så mkt, inte alls bra.. sånt gillar jag inte.
men kan dock vara väldigt bra ibland ;)

Hur mår jag annars då?
Joorå, det rullar fan.. jag lever ju så det är bra!
har inte så mkt mer att säga om det.

Nu längtar jag även till när snön kommer, ska nämligen börja åka längdskidor igen, tro det eller ej!
men ska försöka få min kropp att må bättre!
Allt fläsk ska vara borta till sommaren!
Lycka till Jill!

Nu ska jag fortsätta plugga, sen ska jag ta en varm dusch och somna tidigare än igår =)

Pöss o Kjam



Live your life.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: