Live wild ✌️ Die free

opera is theee shiet

Kategori: Allmänt

godkväll.

jag sitter och pratar med emma om opera och vi har kommit fram till hur underbart fint det är.
och vi har ju såklart en favorit!

Josh Groban!

För någon dag sedan satt jag hanna lina och emma och bläddrade igenom hans skiva..
det är ju så otroligt vackert.
och jag har ju en favoritlåt som han har sjungt också!
You raise me up
man känner verkligen hur mkt känsla han har när han sjunger, han sjunger inte bara han berättar och lever sig in i låten.. och det får mig att tro på varenda ord han sjunger.

det är bara så himmla mäktigt. jag skulle vilja lära mig sjunga opera!
nångång i framtiden.
visst emma?

alla instrument är så vackra, allt är så klockrent!


när jag lyssnar på den här låten, snurrar så himmla många tankar i min skalle.

Ärligt, vem fäller inte en tår till denna?


kalla mig tönt elr vad somhelst, det här är musik! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: