Live wild ✌️ Die free

torsdag..

Kategori: Allmänt

... skol dagarna är så sega, känns som att vissa lektioner aldrig tar slut.
är iallafall hemma nu, slutade halv fyra är helt slut.
vill bara sova, jag är på nå slags depp humör.. så passa er för dryga jill.
känns bara som att jag inte har nå att se fram emot? vad har jag för liv? haha, skola och sitta hemma..
låter ju roligt.. ?
många tankar snurrar i huvet och bara gör mig galen.
det är nog därför jag bara vill sova, sova bort allt. det är de bästa som finns!
nog snackat om det.
vad händer ikväll då?
egentligen så hade jag planerat att vara med Emma larsson, men icke sa nicke.
pappa skickade ett sms i sista sekund (som vanligt) och säger att vi ska rensa garaget.. jahapp, så då
vare bara att säga till Emma att det inte alls går att jag är med henne.
Trevligt.. hatar att vara hemma på kvällarna, dåå vill jag bara dö! =)
positiva jill, jappjapp!

Fyfan vad jag saknar sommaren, jag vill sola o bada!
sitter här och kollar på gamla bilder och skrattar lite för mig själv, tycker jag har haft det riktigt kul!


missmissmiss.

jahapp, nu ska jag väl sätta mig vid tvn, eller kanske bara gå upp i mitt rum och lyssna på musik?
jag orkar inte sitta här länge till iallafall, pallar inte vara bland människor, haha! (y)

aja.
pussss

tired of this..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: