Live wild ✌️ Die free

it's not okey

Kategori: Allmänt

hej, vad otroligt dålig jag har varit på att skriva dom sista dagarna.. men kom ju till pappa i söndags och har bara inte haft tid och ork till att skriva nåt.
Jag får helt enkelt ta och skriva allt nu.

Vi kan börja med lördagen: i lördag på dagen såg jag emma och stina på linas estet uppträdande, det var trevligt.
fatta att man längtar! på kvällen var jag med lina, vi cyklade till david och såg film, hade det mysigt!
sen sov jag hos henne

på söndagen hade vi uppträdande på skörde festen, det gick väl sådär.. är inte nöjd med hur jag sjöng osv.
men får duga.
senare på södag var jag med david emma o lina, vi gjorde inte mkt.. snackade lyssnade på vad david hade spelat in från spelningen osv:)

vi har lagt ut klipp på youtube! och fixat en myspace =) tack vare david! snällt av han!

där har vi en av våra nya låtar!

våran myspace heter www.myspace.com/lifesentenceonline
checka! (;

iaf, idag är det tisdag och jag orkar inte skriva om vad jag har gjort hittils i veckan, skola sen kompisar inte mkt mer! =)

nu skriver emma att jag måste snabba, ska vara med den grisen! se one tree hill!

kanske skriver senare ikväll, pusspusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: