Live wild ✌️ Die free

vill till skoooolan.

Kategori: Allmänt

haha, konstigt men jag längtar fan till skolan, hatar att sitta här hemma.
speciellt när man inte kan göra ett skit typ.
eftersom jag har så jävla ont i skallen kan jag ju inte se på tv nå typ,
och jag får inte sova för att då kommer jag inte kunna sova ikväll.
suck!
så vad ska jag göra? ska egentligen inte sitta vid datan.. men ska bara skriva ett snabbt inlägg.

mamma har varit på stan och köpt lite saker till mig :)
yoghurt hallon banan, så jag ska göra en god drickaa av det! mums.
sen har hon även varit o köpt migrän tabletter åt mig, för vanliga verkar inte funka.

hon har oxå beställt tid till ögonkoll elr vad man ska kalla det ^^ jag ska iallafall titta om jag behöver glasögon, hah, jag hoppas att jag inte behöver det!
på måndag ska jag göra det..
fyy så hemskt :b mamma tror det är därför jag har ont i skallen helatiden, men nee det tror jag inte. och det hoppas jag inte!

Igår var det idol! det var några riktigt bra med faktiskt.
speciellt en kille, skit skön!
körde en egen låt och han var grym!


Anders bagge han är ju så jävla gullig! älska.se

och ikväll är det igen! toppen, då vet jag vad jag ska göra ännu en kväll ^^
men imorn ska jag fan till skolan!
orkar inte sitta här hemma en jävla fucking dag till.
skit skit skit!
ajja.

nu ska jag äta nå tänkte jag. typ en bulla? =)
vi hörs!

pusss

Kommentarer

  • keroo:P säger:

    älska ander bagge! han och peter jihde är dom som gör idol värt att titta på iallafall nu i början!:D:D krya på dig gummsan:)<3

    2009-09-09 | 13:21:32
    Bloggadress: http://amandakero.blogg.se/

Kommentera inlägget här: