Live wild ✌️ Die free

26-April-Måndag-2010

Kategori: Allmänt

Seg dag alltså!
Efter skolan for jag hem till björns, städade sen kom mamma úpp o hämtade mig.

Har nyss ätit palt med helt feta familjen!
Jag, Julia, Jesper, Josefine, Jonathan, Doom, Mamma och Bosse!
herregud. Mamma och bosse hade lagat 34 paltar. Haha. bra gjort av dom ; )
GOTT VAR DET.
är i palt koma nu!

Ska ut och gå med Stina Nilsson senare! Powerwalk (y) sen blire styrke oxå, så då får jag dra mig ut imorn och springa om jag hinner.

Jag har namnsdag idag (a)
så har fått grattis av hela familjen ;b nästan.
Dock inte med namnet Jill för det finns inte med....
Men Teresia finns ; )
Jill Mikaela Teresia Holmgren!

Har inte så mycket mer att komma med, bestämde att jag ska fara till luleå med Josefine på fredag så då blir det att köpa min avslutnings klänning! YES.


Ett tag sen! Roligt att man bara har old photos på denna dator..

jaja.

PUSS.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: