Live wild ✌️ Die free

Do i know you?

Kategori: Allmänt

Just so you know, this feeling taking control of me.
And i can't help it, I'm not gonna feel down.
I wont sit around.

cause i've seen your act, and i know all the facts.
I'm still in love with the person i know you are.

It ain't hard to see who you are underneath.
I'm still in love with the person i know you really are.

I wish you were here.

...

Svårt att förklara känslan, av att som känna sig tom och så vilse på sammagång.
Och när jag tänker vidare så vet jag inte varför.
Jag vet bara inte vars jag står.

Läskigt att känna att man inte riktigt har koll på vad som just hänt, eller vad som just håller på att hända.
Jag känner dig?
Eller känner jag dig?
Läskigt att inte känna igen en person som man trott veta allt om.

Har byggt en mur över hela mitt liv, stängt in allt.
så vad händer när den där muren rasar?
Då är man vilse. Och jag är nog vilse i dig.

En obeskrivlig känsla bara.


 
I will rise again.


Tror jag tar min bok och läser lite. Sen blir det att sova! eller försöka iaf.

PUSS.



Don't let them say you ain't beautiful!

Jag älskar dig



Kommentarer


Kommentera inlägget här: