Live wild ✌️ Die free

what if god was one of us

Kategori: Allmänt

Är helt inne på gud.. hah
Sitter och är fast i so:n. jag har gett mig fan på att jag ska ha Mvg.
Dom sista proven jag har gjort har inte alls gått bra, vad har hänt med mig?
jag körde nog för hårt innan julen.. Har slut ork som sagt.
Men nu är det faktiskt inte ett ämne jag hatar eller ogillar.
jag har faktiskt inget emot So.. och inte religion heller.

Mina kompisar brukar alltid mobba mig för att jag brukar skoja med dom och be innan vi ska somna när vi sover tillsammans!
När jag var liten så kunde jag en hel bön.. om man kallar det för det.
jag sa den alltid innan jag skulle sova, som en vana. Gjorde alltid det.
upp till 12-13 år.
"Gud som haver barnen kär, ser till mig som liten är. Vart jag än i världen vänder, står min lycka i guds händer.
Lyckan kommer lyckan går, den gud älskar lyckan får Amen"
Sen rabblade jag alltid upp alla nämn jag brydde mig om! haha. Typ så här:
Mamma, pappa, julia, jesper, josefine, jonathan, mormor, morfar, farmor, farfar. Alla fattiga barn och alla på dagiset/skolan!

haha. Händer faktiskt än idag att jag kan göra det, ifall det är nått speciellt oftast.

Ska göra provet på fredag just nu kan jag knappt G så det är bara att stänga in sig på rummet, stänga av mobilen, slå på lite musik och plugga (y)

Min dag har annars varit bra, seg men det är dagarna alltid.
Har bara längtat hem till min säng. Jag vill sova!
men ska hellre vänta så jag kan somna tidigt ikväll.

NEJ ändrade planer, ska till Emma senare och planera valborg. Ska även bli förhörd dära.
Toppen.

Min dag lyste just upp totalt! JAG HADE GLÖMT ATT JAG SKULLE GÖRA DET!!

EMMA BEBBE ÄR HOMEEE! ;D

Sitter och lyssnar på härliga klipp och skrattar.


Nej fan nu har jag bråttom.

Hörs sen! PUSS.

 
Jag har endast uppsatt hår nu. Tänker ha det tills jag klippt mig.
Ni ser ju själv. Ser ut som att det ska falla av.
JAA, jag ska klippa mig.... när jag har tid.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: