Live wild ✌️ Die free

Wohoo!

Kategori: Allmänt

Nu är jag död kan jag då säga.
Jag drog mig ut och sprang, hade absolut ingen vilja elr nått sånt. Men kände mig tvungen!

Först när jag började springa kändes det förjävligt tungt men sen tänkte jag efter och bestämmde mig för att kämpa mig igenom rundan som jag gav mig ut på!
Hade ingenaning om hur långt det var elr så.
Sprang som runt sjön!
SJUKT TUNGT. Men jag höll samma tempo och sprang utan att stanna en enda gång!

Nog om spring turen! Jag kan bara säga att jag kommer ha tränings värk så in i bara den!!!

Idag är det Tisdag.. Seg dag, men endå helt okej.
Känner mig mkt deppig över dom två sista proven som jag gjort :(
är helt säker på att det blir två ig:n.. sjukt tråkigt.
Jaja.

Nu ska jag se one tree hill och sen sova!
imorn blire upp tidigt eftersom att jag är hos papa.

JUST FAN.. måste göra klart de sista av tyskan :s Hejja jill!

PUSS.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: