Live wild ✌️ Die free

Alltså!

Kategori: Allmänt

Haha.. David david david.. ? Han är ju inte klok.
Jag säger inge mer om det tror jag? ;p bara att jag aldrig skulle gett han mitt jävla lösenord ;)

Aja.
Sitter här och är förbannad på mig själv.. Elr förbannad och förbannad.. ledsen. besviken. djupt deppig
sommaren är ju förfan slut?!
Helt jävla otroligt sjukt. (Och när det gäller sånt här får jag fan svära)

Less på att jag egentligen inte hunnit nått.
Dom ljusa nätterna, hann fan inte ens njuta av dom?
Nu är det mörkt och regn typ.
roligt värre.
Folk sa alltid förut att dom störde sig på att jag planerade alla lov och sånt för att jag ville göra saker.
men nu måste ni ju förstå att det är bra att planera för att det är bara då det händer nått!
(iaf i min kompis krets)
Så nästa sommar kommer jag planera in i det sista! 
Har ju redan planerat två resor ;) Underbart.

Snart far vi tjejer iallafall till stockholm, och kanske till och med hinner träffa två sköna som man inte träffat sen talang!
Jag är så grymt sugen på att shoppa. Leva.
dock synd att det bara är två dagar...

Och jag vet att jag är negativ men sommarn har varit lite negativ, det måste ni ju ändå hålla med om?
Tex, vars fan har solen varit?
Den kanske har varit här en vecka sammanlagt.. och jag har missat den veckan totalt.
trodde aldrig man skulle sitta i augusti och vara lika blek som man är på vintern i februari månad?
Det är ju bara sjukt.

Nog om detta.

Idag har jag hjälpt Emma Larsson med att städa hennes rum! Hela långa dagen.
Sen repade vi nu på kvällen och kan ju säga att det inte är en bra stämmning i våran replokal. Hanna som var där blev ju nästan rädd..
Vi kommer fan aldrig överens och alla bara är surar ihop (då menar jag mig själv också såklart)
och den här gången kan jag fan inte klaga på pms ellr nått liknande. Haha.
Men känns bara inte så positivt med spelning på en timme med 15 låtar och typ 7 av dom är nya.
känns segt. MEN BIT I HOP.

Nu ska jag sluta skriva för att jag känner att jag skrivit alldeless för långt och ingen kommer orka läsa detta. Kanske dom första och sista raderna?

Imorn blir det förmodligen stan med Linis_med_söt_bikinis och Emmzz_cool_brud_94 ! Ska köpa davids present, elr iaf en av dom.. Den andra blir nog att hitta i stockholm! ;)
Sen TA UT MIN LÖN! jajjemen! 6100 kr. det sitter fint :)

PUSS. 







Stinas bilder från kemis stuga!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: