Live wild ✌️ Die free

Jag är konstig...

Kategori: Allmänt

Tänker konstigt ibland.
Ibland tänker jag så sjukt så jag nästan blir rädd!

Just nu tänker jag på förut.. för nått år sedan, vad man kunna gjort annorlunda..
varför jag gjorde som jag gjorde när det gäller vissa saker.
Varför jag var som jag var.
Varför jag inte tänkte bättre.

massa skit.
skit som far runt i huvudet? Ja okej. Jag har typ tusen meningar inom mig som jag bara skulle vilja dela med någon. Någon.
Meningar som jag inte har fått sagt, som jag vara låtit vara.
Kan man inte bara få kasta bort sånt?

Saker som har händer, saker som har hänt för nått år sen, saker som har hänt för 4 år sen.
Jag tänker för mycket eller?
jag borde sluta.

Varför ens tänka på det här.. varför ens tänka.

Det finns även mycket jag undrar över, svar som jag aldrig fått. 
Svar som jag bara skulle vilja höra bara för att höra.

haha, Det är första gången jag låter mig själv tänka så långt. Vanligt vis så stänger jag det inne, för egentligen.. Varför är det ens värt att tänka på?


...

Kommentarer

  • d säger:

    du vet vart jag finns om du vill<3

    2010-08-08 | 03:30:13

Kommentera inlägget här: