Live wild ✌️ Die free

Skola imorn!

Kategori: Allmänt

Imorn börjar man estet. Känns bra och roligt!
Kan dock inte fatta att jag har väntat på detta sen 3:an och nu är det dax. Sjukt hur snabbt tiden går.

känns faktiskt jäkligt konstigt att man längtar till skolan, har typ inte gjort de sen man var jaa väldigt liten.

Annars har min helg varit braa!
Fredags drog vi middag uppe på berget, mycket trevligt! Jag Emma Stina Stina Lina Pontus Rasmus Signe Axel Andreas.
Sen blev de skräckfilm och hårfärgning hos stina nilsson (y)
Lördagen var det spelning, som inte blev av .. men gick ändå hem 2000kr rikare!
efter det var de bara att packa väskan och fara till stugan med david : )

Det var typ min helg!

Nu blir det sängen.

PUSS.


hah, min & jeppes älskling ;-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: