Live wild ✌️ Die free

uppdatering

Kategori: Allmänt

Jag vet att jag varit grymt dålig på att skriva förra veckan och denna!
Men har inte haft tillgång till någon data och har bara kännts väldigt onödigt att sitta.

Jag har iaf haft en toppen vecka faktiskt.
rolig, mysig, äntligen lite sommar kvällar som har varit roliga osv.
Och har hunnit varit med david mkt också ;-*

skriver inte mkt, kastar hellre ut massa bilder!

1.  2.  3.

4.  5.  6.

7.   8.  

 

1.  Cyklade till stugan, 3,5 mil. Stannade i inbyn och fikade!
2. Påväg till Pdol
3. Älskade dead by april
4. the same.
5. jobbade lite för pappa ;) Så man får lite mer money till stockholm!
6. Alder
7. ego bild,
8. Har börjat läsa en väldigt bra bok!

Jag städade mina lådor i björns i söndags och hittade ett skit gulligt brev som stina nilsson skickat till mig i typ 4:an elr 5:an! Haha

Hej Jillen!
Vad gör du? Jag sitter vid poolen och skriver nu, idag är det den 7/6 (kortet kommer fram ca en vecka senare)
Jag hoppas ni inte har bildat någon slags pakt mot mig nu när jag har varit borta.
eller att du blrivt som de två skära krabaterna på framsidan.


Hur som helst, pool området är litet men snyggt hotellet är också ganska bra! Utom hårda sängar för stora kuddar och dålig dusch.
Hoppas du har någon att vara med!
Många gapskratt / Din gapbästis stina


Hahah! Sött.

Btw, kortet bredvid visar ju mig för några år sedan, hahah har inte ändrats mkt ? Har ju dessutom gått tbx till frissan nu också ;) Hah.

Nu ska jag i säng.

PUSS.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: