Live wild ✌️ Die free

Day 06 - Favorite super hero and why.

Kategori: Allmänt


Josefine Holmgren

Kommer alltid vara den jag ser upp till och beundrar för hennes otroliga styrka.
Allt hon har fått gå igenom, allt hon har fått släppa taget om.. Sin dröm. Skulle aldrig ha orken och modet till att gå igenom det som hon har gått igenom. 
Det jag beundrar mest är att jag aldrig hört henne gnälla eller klaga över nånting hon har tagit allting med en klackspark och jag har aldrig hört henne klaga på vad hon kunde haft eller sådant, utan hon har fortsatt kämpa och försökt se allt åt de positiva hållet, och det har gett mig så himla mycket.
Josefine har fått mig att tänka om, hur det egentligen är och hur man egentligen borde tänka. Man ska inte klaga när man egentligen har det bra. Vi ska leva och ha det gött. Inte sitter vi i sjön? iallafall inte jag.
Och människor som kan uppfylla sina drömmar, sitt inte bara där.
Tänk på andra som har det mycket värre, tyck inte synd om er själva och klaga i onödan för att ni inte fick de jobbet ni skulle vilja ha eller för att ni inte kunde gå ut en fredags kväll för ni var lite förkylda.
Ingenting är omöjligt, och man lever bara engång. 
Josefine har speciellt fått mig att aldrig ge upp. Kan inte beskriva hur grym hon är!
Det borde finnas många fler som hon där ute.

Josefine är världens bästa syster och min absolut största idol och kommer alltid att vara det.
Hon är en hjälte för mig.



Kommentarer

  • tårizz säger:

    Nu blev jag tårizzzz! Herregud, jag är verkligen inte hjälte eller idol eller ngt, man får bara göra det bästa av situationen, det gör vi alla :) människor är starkare än man tror, man klarar av mer än man tror! men tack för de fina orden. älskar dig också ditt lilla mongo ;) hihih. PÖZZ.

    2010-12-26 | 12:00:56

Kommentera inlägget här: