Live wild ✌️ Die free

Kvällsöppet

Kategori: Allmänt

Nu är det jullov! Känns underbart.
Dagen har varit bra, väldigt bra. Det enda vi behövde göra var att sjunga i kören för skolan.
Sen gick vi in till stan och emma köpte en hårfärgning så då for vi hem till emma och färgade sen tillbaka till stan och åt middag.. pizza det var inge gott. Less på fett

Sedan så for jag emma lina agnes stina samuel moa på kvällsöppet på stan, köpte julklapp till jesper.
Jag har börjat töja ut mitt öra! Köpte 2 millimeter, gjorde lite ont men men. Jag har velat ha töjning så himla länge så nu tänkte jag att det var på tiden! ;-)

Är helt slut, jag och emma var så trötta att vi tog en sovstund innan vi färgade hennes hår! haha.

Ska kila i säng tidigt ikväll. Får se om det blir luleå imorn eller om det blir annat! Har inte riktigt bestämt mig ännu.

Aja, PUSS.



Lyckliga små grisar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: